Uutinen

Validia Asuminen selvittää asiakkaittensa tarpeita ja toiveita säännöllisillä kyselyillä

Validia Asuminen järjestää lokakuussa taas asiakastyytyväisyyskyselyn, johon toivotaan sekä asiakkaiden että heidän omaistensa vastauksia. Vastaukset ovat ensiarvoisen tärkeitä Validian palvelujen korkean laadun varmistamiseksi ja edelleen kehittämiseksi.

Validia Asumisen asiakastyytyväisyyskysely tehdään viikoilla 42 ja 43 (14.–27. lokakuuta), ja siihen vastataan sähköisesti.

Kysely lähetetään automaattisesti kaikille Validia-talojen asukkaille ja heidän omaisilleen, jotka ovat antaneet Validialle sähköpostiosoitteensa. Muut asukkaat ja omaiset voivat vastata kyselyyn Validia-talojen omilla tableteilla. Lisätietoa tästä mahdollisuudesta saa kunkin talon henkilökunnalta.

Kyselyyn voi vastata myös avustetusti. Vastaajalle järjestetään tarvittaessa riippumaton avustaja, joka ei kuulu Validian henkilökuntaan.

Henkilökohtaisen avun asiakkaat, jotka asuvat muualla kuin Validia-taloissa ja joilla ei ole sähköpostia käytettävissään, haastatellaan puhelimitse.

Jos et ole vielä ilmoittanut sähköpostiosoitettasi Validialle mutta haluat jatkossa saada kyselyt suoraan omaan sähköpostiisi, voit ilmoittaa osoitteesi henkilökunnalle esimerkiksi samalla kun käyt vastaamassa kyselyyn tabletilla.

Kiitos kaikista vastauksista jo etukäteen! Palautteenne on meille kallisarvoista!

 

Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä

020 33 1200

Haluan että minuun otetaan yhteyttä

 

Täytä yhteydenottolomake